THE SHOPPING EXPERIENCE EXPERTS

RÓLUNK

AKTUÁLIS PIACI INFORMÁCIÓK

A médiafogyasztási és vásárlói szokások folyamatos változása a marketing- és reklámtevékenységet végző vállalkozásokkal, valamint az erre épülő értéklánccal szemben is komoly elvárásokat támaszt. A hirdetők által meghatározott márkavilág kialakításához, és a célcsoportjukban kialakítani és fenntartani kívánt márkapercepció eléréséhez célzottan és hatékonyan kell eljuttatniuk üzeneteiket a vásárlóhoz időben és térben egyaránt. Egy igazán sikeres márka számára a klasszikus, médiaalapú hirdetések mellett a vásárlói élmény elérése ma már elengedhetetlen. Ezek az elvárások komoly kihívás elé állítják a kapcsolódó területeken dolgozó beszállítókat, partnereket, amelyeknek ma már nem csak a maximális elvárásokkal, hanem a költségtudatossággal, gyors és komplex vevőkiszolgálással szemben is válaszokkal kell rendelkezniük. Ennek köszönhetően kizárólag olyan cégek képesek az üzlet stabil, nemzetközi fejlesztésére, amelyek átfogó megoldásokat kínálnak hosszú távú tapasztalatra és szaktudásra, modern technológiára és szakmai ismeretekre alapozva.

A 2008-as gazdasági világválság erős korlátot emelt a reklámeszközök gyártói elé, és drasztikusan megszűrte a piacot. Mivel válságidőszakban kizárólag prémium márkák képesek az értékesítésüket növelni, vagy minimum stabilan tartani, ezért csak az őket kiszolgálni képes, kompromisszummentes minőséget biztosító vállalkozások tudták megtartani pozíciójukat. A krízisnek köszönhetően ráadásul megjelent egy olyan kritikus költségtudatosság, amelynek az a cég tudott megfelelni, amelyik házon belül rendelkezett a vevőigények kiszolgálásához szükséges tervezési szakértelemmel és gyártási lehetőségekkel.

 

 AZ ENDORIENCE

A COVID-19 járványt követő gazdasági válság egy teljesen új szemléletet és stratégiát követel meg a reklámeszközök gyártóitól. Mivel a járvány és a válság együttes hatásai a különböző időszakokban különbözően hatnak a vásárlói döntéshozatalra, az eladáshelyi reklámok fókuszát is ennek megfelelően, szakaszosan szükséges alakítani. A trendek változásainak köszönhetően kiemelten fontossá válik a beszállítók reakcióideje, a proaktív vevőtámogatás, az innovatív megoldások alkalmazása – amelyeket egy vállalkozás csak akkor tud realizálni, amennyiben mind tudásszint, mind tapasztalat tekintetében kiemelkedik az átlagból. Ez már egy olyan, komplex tanácsadási irány, amelyben a megrendelő és a beszállító a tervezés első lépéseitől a fizikális megvalósításig képes aktívan közreműködni.

Az ENDORIENCE komplex tanácsadással foglalkozik, a vásárlói élmények megteremtése és biztosítása piacán. A hagyományosan a POS (point of sales) területből kifejlődő, azt tudatosságában, és spektrumában mára jelentősen elhagyó üzletág még meglehetősen újnak számít a nemzetközi üzleti életben. Az ENDORIENCE 13 éves sikeres POS múltat tudhat magáénak. Ráadásul a POS területén belül a prémium irányt képviselte, és éppen az ott keletkezett, egyre komolyabb és szélesebb körű ügyféligények hívták életre. Az ENDORIENCE stratégiát épít, tervez, menedzseli a gyártást és a kivitelezést. Vagyis felelősséget vállal egyszemélyben az egész projektért. Ez a komplex szolgáltatás jelentős idő- és költségmegtakarítást biztosít a partnerek számára, illetve egyértelműen biztosítja a magas színvonalú végeredményt.